domingo, 19 de junio de 2011

El proper treball a la Diputació de València.


El Consell Polític Nacional d’EUPV em va triar ahir com a Diputada Provincial, estic molt agraïda de la confiança dipositada en mi per Esquerra Unida, a la qual vaig a respondre amb treball per defensar les propostes d’esquerres a la Diputació i ajudar al centenar de regidors i regidores d’EUPV en la província de València a desenvolupar polítiques socials en benefici de la gent treballadora.
El meu proper treball en Diputació no seria possible de no ser pel gran equip que he tingut al meu costat, el col·lectiu d’Esquerra Unida de Catarroja.

1 comentarios:

  1. Jo en tinc un, de comentari. L'enhorabona!, a tu, Rosa, i a la teua colla on m'incloc, ni que siga una miqueta. Salva

    ResponderEliminar

Get the latest updates from us for free